Over ons

Kiwanis Vught- De noordelijke Meierij is naast een serviceclub een zakelijk en persoonlijk netwerk van gelijkgestemde professionals. Als onderdeel van de wereldwijde Kiwanis organisatie ontplooien we gezamenlijk activiteiten waarmee we geld bijeenbrengen voor goede doelen. Kiwanis richt zich hierbij hoofdzakelijk op het welzijn van kinderen.

Naast de maandelijkse dinervergadering ontwikkelen we diverse in het oog springende activiteiten zoals de jaarlijkse cabriorally en de Haringparty. Ook ondersteunen we activiteiten als de Koningsdag in Vught.

Onze leden participeren in commissies en leveren, afhankelijk van beschikbare tijd, een actieve bijdrage. We verenigen hierbij het nuttige altijd met het aangename en zorgen voor verbinding, gezelligheid en een klankbord met professionals uit diverse branches met een schat aan ervaring .

Onze vaste bijeenkomst is iedere eerste dinsdag van de maand vanaf 19:00 uur in Brasserie & Terras Heidelust, Kampdijklaan 80, Vught (073- 610 3355).

Lid worden van Kiwanis Vught?

Ben jij op zoek naar een zakelijk netwerk waarin je mensen kunt ontmoeten door samen een bijdrage te leveren aan een betere wereld? Dan is Kiwanis Vught iets voor jou. Afhankelijk van jouw bijdrage leer je van de projecten, doe je nieuwe contacten op en geniet je van de gezellige dinervergaderingen en vriendschappelijke activiteiten.

De 3 kenmerkende begrippen voor de Kiwanis:

·         Een leuke en gezellige service, - netwerk- en vriendenclub

·         Persoonlijke ontwikkeling en een breed netwerk

·         Een klankbord met ervaren en minder ervaren professionals uit diverse branches

·         Een ‘geringe’ investering in tijd en inzet voor (minder) bedeelde kinderen

Wat haal je uit Kiwanis?
Dat bepaal je helemaal zelf. Afhankelijk van jouw bijdrage leer je van de projecten, doe je nieuwe contacten op en geniet je van de gezellige dinervergaderingen en activiteiten. Kiwanis is een vriendenclub van gelijkgestemde professionals uit jouw regio. Het diverse gezelschap jong- en oud versterkt elkaar met gebundelde kennis.

Kost kiwanis veel tijd?
Dat hoeft niet. Afhankelijk van jouw enthousiasme participeer je in een of meerdere commissies en woon je met regelmaat de vergaderingen bij. Niets moet, maar het is wel heel leuk.

Is Kiwanis duur?
Dat valt eigenlijk reuze mee. Naast het lidmaatschap van 250 euro per jaar betaal je een vaste bijdrage per dinervergadering.

Na het invullen van het aanvraagformulier wordt er contact opgenomen. Samen bekijken we of het lidmaatschap past qua profiel, professie, motivatie en leeftijd.