Vught Classic Car Rally Kiwanis Lions

alfa-rally

Voor meer info en inschrijven kijk op de Website van de Vught Classic Car Rally

De Vughtse Classic Car Rally staat open voor equipes met auto’s van 30 jaar en ouder. Jongere cabrio’s en exclusieve sportcoupes zijn ook van harte welkom. Er kunnen maximaal 75 equipes inschrijven.  De route is ongeveer 150 km lang.

Er wordt gestart in sport- én tourklasse maar wel met de nodige uitdagingen zodat zowel de beginner als ook de ervaren rallyrijder een enerverende rit zal  beleven. Ontvangst van de deelnemers is vanaf 9.30 uur. De eerste equipe start precies om 10.31 uur.

We hanteren diverse kaartleessystemen zoals bol-pijl, punten/pijlen kortste route, grensbenadering e.d. Onze ervaren routemaker let bij het uitzetten van de route niet alleen op de rally-uitdagingen maar heeft zeker ook oog voor de mooie plekjes die Brabant te bieden heeft. Uiteraard wordt er, naar goed Brabants gebruik, na afloop met elkaar gegeten en gedronken op de goede afloop en worden de rally ervaringen  uitgewisseld.

Tot ziens bij de 5e editie van Vughtse Classic Car Rally!