Running Dinner 2023

Running dinner 25 maart 2023

/imagecache/lg/uploads/2023/01/rd1.jpg/imagecache/download/uploads/2023/01/rd2.jpg

Beste Kiwanians èn partners,

Eén van de hoogtepunten van ons clubjaar begint al weer aardig dichtbij te komen. Zet het in je agenda, cancel wat je cancelen kunt; dit wordt leuk! Het Running Dinner Zaterdag 25 maart 2023 We hebben inmiddels een flink aantal nieuwe leden, dus eerst de uitleg.

Wellicht doen jullie in ander verband ook zoiets, maar wij hebben het volgende concept: Het Running Dinner bestaat uit drie gangen: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Clubleden die één gang verzorgen, “kokend” clublid, ontvangen vier tot zes gasten. De deelnemende clubleden en hun partners worden in groepjes verdeeld, om bij “kokende” clubleden het voorgerecht te gebruiken. Na de borrel en voorgerecht gaat iedereen naar een ander “kokend” clublid, om daar, met een andere groepssamenstelling, het hoofdgerecht te nuttigen.
Het nagerecht wordt gezamenlijk genoten, op één adres. Hiervoor zoekt het organiserend comité nog een passend adres (voel je vrij je hiervoor aan te melden) ! TIP : Laat uw kookboeken waar ze zijn, kies voor een gerecht wat bij u past. Het is beslist gèèn kookwedstrijd.

Tijdschema:

Borrel en voorgerecht 17:30 tot 19:45

Hoofdgerecht Vanaf 19:45 tot 21:30

Nagerecht vanaf 21:30 gezamelijk

Om het e.e.a te plannen, graag het volgende vóór dinsdag 7 februari (2023) aan ons doorgeven: - Of u deelneemt (indien ja, mèt of zonder partner) - Of u een gang bereidt, en zo ja, het voor- of hoofdgerecht

NOOT: De laatste keren waren er nèt genoeg “ diner adressen” om dit evenement te kunnen organiseren, dus schroom niet en meldt u aan om een gang te verzorgen. Wij vernemen graag zo snel mogelijk jullie reactie. Het schema is best een puzzel, dus daar beginnen we het liefst op tijd aan. Raymond Geurtz en Jeroen van Dam.

Aanmelden bij: jeroenhvandam@outlook.com