RUNNING DINER zaterdag 26 maart

Beste Kiwanians èn partners,

Het lijkt erop dat we binnenkort weer één van onze leukste activiteiten van onze Club kunnen beleven:

Het Running Dinner/imagecache/lg/uploads/2021/10/runningdinner.jpg

We weten ook waar alle deelnemers zullen samenkomen voor een nagerechtje en gezellig samenzijn, namelijk bij Peter en Antonie Komen, waarvoor wederom bij voorbaat onze dank.

Resumé:

Voor diegene die deze activiteit (nog) niet kennen, een korte uitleg.

Het Running Dinner bestaat uit drie gangen: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.

Clubleden die één gang verzorgen, “kokend” clublid, ontvangen vier tot zes gasten.

De deelnemende clubleden en hun partners worden in groepjes verdeeld, om bij “kokende” clubleden het voorgerecht te gebruiken.

Na de borrel en voorgerecht gaat iedereen naar een ander “kokend” clublid, om daar, met een andere groepssamenstelling, het hoofdgerecht te nuttigen.

Het nagerecht wordt gezamenlijk genoten, op één adres, zoals al medegedeeld bij Peter en Antonie.

TIP : Laat uw kookboeken waar ze zijn, kies voor een gerecht wat bij u past. Het is beslist gèèn kookwedstrijd.

Tijdschema:

17.30 – 19.30        Borrel en voorgerecht

19.45 – 21.15        Hoofdgerecht

Vanaf 21.30           Nagerecht

Om het e.e.a te plannen, graag het volgende vóór donderdag 17 februari (2022) aan mij doorgeven:

-        Of u deelneemt (indien ja, mèt of zonder partner)

-        Of u een gang bereidt, en zo ja, het voor- of hoofdgerecht

NOOT:

De laatste keren waren er nèt genoeg “ diner adressen” om dit evenement te kunnen organiseren, dus schroom niet en meldt u aan om een gang te verzorgen.

Ik verneem graag uw reactie opdat het zeer ingewikkelde schema kan worden opgezet.

Met groet,

Lex de Jong